Tomorrow, probably the hottest day of the year! Booya'

Idaaaag, har jag egentligen inte gjort så jättemycket. Men gick till the mall, köpte ett par vita, vanliga, låga converse! Jag fick $10 off för att jag hade svarat på några enkla frågor om vad jag tyckte om affären, det stod att man skulle göra det på kvittot. Så när jag fick ett nytt kvitto för skorna så kunde jag göra samma sak igen, hehe! Snål osv! Mücket bra! Sen när jag skulle ta the sub till Georgia för att plocka upp henne, så kommer det fram en kvinna (från USA) och frågar om vägen till Boston College, jag som är the master of the T nu svarar precis när hon ska byta och allt! Eftersom vi byter till olika tåg på samma ställe så kunde hon bara åka med! Stolt tjej, nu är jag en av dom! Mohaha! :D Har också varit och kollat på när Georgia spelar softballmatch, dom förlorade, menmen! Imorgon ska jag släppa av Georgia vid camp och sen plocka upp henne, så jag bestämde mig för att hålla mig i det området hela dan! Det kommer bli alldeles för varmt för att åka in till Charlestown igen! Det kommer bli upp till 100F, alltså ca 40 grader! Vatten, vatten, vatten! Nä nu ska jag dra mig, ska upp tidigare imorgon för att vi ska hinna ta the sub till camp...! Adios mina vänner och ha det så bra! Endast en vecka kvar! Haha det rimmade nästan ju! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!