Tornado och åska! :D

Nu har åskan och blåsten avtagit lite grann, det blåste verkligen som attan, de sa att det skulle bli en tornado! Så alla i Boston fick ett meddelande om att inte gå ut, söka skydd och ta bort alla elektriska apparater! Just under den tiden var jag ute, på väg till tåget för att hämta Georgia, så Amy ringde mig och sa att jag måste skynda mig! Haha herregud, helt sjukt! Precis då började det regna, öste ner verkligen. Och alla började springa, då började jag också springa, jag menar jag kan ju inte vara den enda som går... Så nu precis var åskan över oss, hela huset skakade! Men vi klarade oss med tornadon iallafall, den vi lite norrut men vi hade nästan halva av den hos oss. Nu har det äntligen slutat regna och åska, men det kommer nog en omgång till lite senare ikväll vid åtta tiden! Så vi får se! Idag har jag iallafall varit på "The museum of sience", kollade på en faktafilm om isbjörnar (biologi). På en enorm skärm där du sitter bakåtlutad, helt sjukt coolt var det iallafall! Ljudet var enormt och allt var underbart! Det finns inte så mycket mer att skriva egentligen, så får skriva nåt roligare imorgon istället, hehe! Jag ska med Amy till en outlet efter att vi släppt av Georgia, jag kommer också få min lön imorn istället för på söndag eftersom jag kommer behöva dom mer denna veckan än på måndag då jag ska hem! Nä herrå på er! Nu ska jag strax äta middag, tacos! Nomnomnom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!