Walking the whole day, trough the whole town, that will we probably call exercise...?

Okej, idag tog jag och Georgia farjan till 2 olika museum, vi har varit pa ICA, vilket ar ett museum dar det ar konst och oftast annat spannande, dock byggde dom om hela denna veckan tydligen sa det var inte jattemycket att se, aja det var gratis anda, vi ar ju bada under 17! c:

The view from ICA.


Dock kunde man inte ta nagra bilder har inne, forutom pa dessa, vilket skulle forestalla the Big Bang. Men gillade dom, sa det spelar inte sa stor roll!

Sen hade vi lunch pa museumet, pizza och Bostons delikatess, hummer i brod, ungefar som smogenmackan! Eller det ar smogenmackan, och det kan man inte fa tillrackligt av om man sager sa! Amy sa att oftast kommer man till Boston for att ata det.... Jag menar, varfor inte komma till Sverige isafall...!?
Then, we went to Boston tea party museum. And that was great! Man larde sig allt man glomt av om USAs revolution, nar man kastade teet i havet och en massa annat pa ett kul satt! Jag gillade verkligen att man fick veta faktan genom att folja med som i en berattelse, med skadespel och de tog upp folk fran "publiken", ungefar som Karlstens fastning! Alskade det faktiskt! ^^




"Yes madam, throw the tee boxes in the ocean, we will make the revolution even bigger then the last time!"

Sa man kan saga att vi har gatt riktigt mycket idag, atit glass (dock inte lika gott som gellato, men det duger!) och kollat film!
Imorn ar det fourth of Luly, laaaangtar! Ska gora potatissallad, avocadomojs, marchmallowgodis och annat onyttigt!

Sa igar var jag som sagt pa the softballgame, tankte lagga ut lite bilder darifran! Here you go!




Dock ar ju manga av bilderna i princip likadana, sa det far racka for den har gangen, det blir fler bilder, lovar!


Hunden, Cali (en forkortning for California), underbart fin och mys, hamtades fran en securitydog care center, nastan lika underbar som Folke! Hon gillar mig, jag gillar henne, good match! ^^

Okej mamma, jag tar och halsar pa Tracy och alla andra i Ohio istallet! Det ar nog lattare sa, det dar med poolen!

Adios, see ya'll! Hoppas jag kan blogga imorn, ska forsoka iallafall... Men far se ifall jag hinner!
Puss&hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

En härlig dag! Fira nu ordentligt the 4th of july!

Kraaam

Svar: Ja, det ska jag!Kramar
Mattilda

2012-07-04 @ 07:16:45
Postat av: Gustav Norström

Ska på Markus krunegård i morgon tar några skyssta bilder!!&)@

Svar: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH JAG VILL MED!! Jag hade faktiskt hellre gatt pa det an att aka till USA, nastan...!Men tack, du far visa mig dom sen nar jag kommer hem! :D
Mattilda

2012-07-04 @ 13:23:39
Postat av: mormor

oj vad fina kort . vi ska åka till Hjo på slöjdmässa. MORFAR UPPE PÅ TAKET O MÅLAR MÅNGA GO KRAMAR FRÅN OSS

Svar: Tackartackar! Saknar er, ha det sa bra! Kram
Mattilda

2012-07-05 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!