Chao Italien, hello United States of America!

TjabbaTjenaHallå!

Åååh, idag ska jag lämna detta underbara land! Italien... Verkligen helt perfekt, med alla underbara människor, goda pizzor med mozzarella i stenugn, den godaste hemmagjorda glassen, snygga italienare och riktigt varmt väder! Jag vill inte riktigt lämna det här, men jag åker iallafall vidare tillsammans med the Fragasse's till USA :D
Aaaaaah, planet lyfter klockan 13 och bi lär vara framme sent ikväll.
Åh jag längtar så! Dom har bokat upp mig hela veckan till att göra en massa saker, träffa Alisha och hennes vänner, träffa alla Wendys släktingar och shoppa... Speciellt jeans! Har jag inte köpt kläder så de fyller hela min andra resväska så får jag tydligen inte komma hem! Så har jag inte det så får jag komma på en nödlösning... ^^

Nä nu måste jag göra iordning mig, ska börja dra oss till tågstationen strax, så vi hörs snart! c:
Chao!


Kommentarer
Postat av: Michaela

...



Love you!!!

2012-06-27 @ 06:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!