Did you say sleepover?

Hello there!
Just went back from breakfast with Wendy, Jack and Max c: really good, vi "ropade" och "skrek" på Ashley som jobbar där, sa att det här stället suger... Också gjorde det inte det ;pp:pPpp
Nämen maten var faktiskt bra, provade på egg benedict (stavning) vilket kanske inte riktigt var min grej, men vi delade på frukosten och provade på lite allt möjligt! ^^

Snart drar vi nog till Tracy's för att bada lite grann, det är ju trots allt 35 grader, vilket är ovanligt för Ohio! Men det är väl värmen som välkomnade mig! Hehe ^^
Sen ska jag träffa Alisha och Maggie, vi åker till the Mall för att shoppa lite grann och sen sleepover at Alisha's! c: så det blir nog bra!

Säger det här, medans jag har internet... Ni vänner som har Facebook och försöker skicka meddelanden, alla meddelanden kommer på samma gång när internetet kommer tillbaka i 10 sek... Men jag kan oftast se dom men inte svara lika lätt...! Ska försöka iallafall ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!