Italiensk mat.

Idag har jag och Wendy varit och shoppat lite grann, köpt allmänt bra grejor osv! Hittade några tröjor och annat smått och gott c:
Så egentligen har jag väl inte gjort något speciellt idag om man säger så...!
Hr precis ätit dinner, vi provade på att göra italiensk förrätt, bruchetta och tomat med mozzarella! Det blev faktiskt väldigt bra, kanske inte lika bra som i Italien, menmen! Men man kommer väl aldrig vänja sig vid den "vanliga" maten efter Italien! :c
Sedan kollade mamma upp mitt gymnasieintag! Och jag är inne på mitt första val! :D yay! Så i augusti så blir det samhäll - beteendevetenskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!