Min dag i korta drag. Äta, bajsa, sova, äta, bajsa, sova.

Hej hopp!
Idag har varit en bra dag! Började med att jag och Wendy åkte och lämnade Max på sin golfträning, sen åkte vi två och tränade! Ungefär som ett gym c: we had pretty much fun! ^^ så jag har faktiskt varit väldigt duktig idag!
Sen åkte vi hem till Tracy (Wendys syster) igen, badade i deras pool... Alltså herregud, ni ska se deras pool...! Det är verkligen som en semester... På ett hotel... Den är precis klar, så dom har byggt som en klippa på kanten, där dom har ett stenblock som sticker ut. På stenblocket så rinner det ett vattenfall hela tiden, ner i vattnet. Så man kan hoppa därifrån osv! Jag ska ta en bild på den så ska jag lägga ut den här, så ska ni få se poolen!
Men jag säger det i förväg, mamma, jag vill ha en sådan pool när jag fyller år!

Så ikväll grillade vi, plus att Ashley kom hit (Jacks dotter), jag gillar henne, hon är verkligen jättemysig! So that's pretty much it I think!
Jappjapp, ska ta och kolla på Criminal minds så säger godnatt! Så hörs vi imorgon!
Btw mamma! Man kan tydligen se gymnasieintaget på antingen Dexter eller på någon annan sida nu! Om du vill veta...! ^^ puss&hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis!!! Kram :0)

2012-06-28 @ 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!