On our way to a beautiful klassresa!

Som sagt, nu är jag påväg på klassresa till Ven med en klass jag inte kommer sakna när vi slipper varandra om en vecka! Haha kanske kommer det ändras när vi kommer hem sen igen, för det är väl det en klassresa är till för...? Right? c:

Aja, började åka i bussen klockan 7 imorse och nu har vi endast 1,5 timmar kvar (:
Alla lever fortfarande (tror jag) och jag lever på mentos, vindruvor och Loka! Nomnomnom ^^
Nä det finns inte så mycket att skriva om, tror jag ska ta och slumra en liten stund nu, bara för att jag inte har något annat att göra, hehe!

Adios mis amigos!

Och ja, jag bjöd på en bild! ^^ varse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!