Skolavslutning imorgon! Hell yeah.

Och smultron det gör jag åt barna
För det tycker jag dom kan få
Och andra små roliga saker
Som passar när barna är små
Och jag gör så roliga ställen
Där barna kan springa omkring
Då blir barna fulla med sommar
Och bena blir fulla med spring
- Idas Sommarvisa


Imorn är det den dagen jag har väntat på så länge!
Skolavslutnigen i nian, då jag aldrog behöver komma tillbaka till Engelbrekt.
Behöver aldrig mer träffa min klass eller någon annan från mina paralellklasser heller.
Ett ord är vad som behövs: Underbart.

Jag kommer fortfarande ihåg så tydligt, när jag gick i tvåan så stog jag och lyssnade på vad ett par nior pratade om. Och de sa att "Nu är det bara 2 veckor kvar tills att vi slipper den här skolan! Gud vad härligt!"
Och jag blev verkligen jätteledsen och kom på att jag hade ju sju hela år kvar! Hemskaste känslan på länge...! ^^ Men nu står jag snart där, precis som dem och det gick ju faktiskt snabbare än vad jag trodde! Så nu kan jag stå och reta andra små barn med att jag slutar nian och att de har en massa år kvar ^^ jag är såååå snäll!
Som sagt heeeelt underbart!

Nä nu ska nog jag gå och kolla på tv eller nåt, tror scrubs börjar om 10 min typ!<3
Så ska jag gå och lägga mig och sova snart också, om jag ska orka gå upp imorn menar jag! ^^ måste ju hinna göra iordning mig osv! c:

Men adios på er allesammans! Hare bra, sommarlov here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!