Still in Canada...

Okey... Har nu rest och flugit i ett och ett halvt dygn. Men jag överlever nog ändå, vi skulle ha tagit planet från Toronto till Cleveland igårkväll, men när vi kom dit (och vårat plan var försenat) så trodde dom inte att vi skulle hinna... Så vi, jag, Jack och Max, som hade checkat in väskor kunde inte åka med... Så dom dubbelbokade våra biljetter istället! Fan...
Åh, vi alla älskar Air Canada...! Så vi (allihopa, jag med the Fragasse's) fick bo på ett jättefint hotell i Kanada istället, men nu är vi på gång igen! Jag menar något positivt med hela resan är ju att jag har varit i ett nytt land, Kanada är ju inte alla som kommer till! Eller det kanske bara räknas om man är i landet mer än 24 timmar...? Aja, jag har en stämpel i mitt pass iallafall!

Nu lyfter planet om 40 min, sitter och dricker en frapuccino (stavning) och muffins från starbucks, så man kan ju inte säga att jag inte är glad nu iallafall! ^^

Justeja, en av mina bästaste kusiner fyller år idag! Herregud vad det går snabbt! Tova, jag är ledsen att jag inte inte kan komma och gratulera dig, men grattis älskade kusin! <3

Hejdå så länge, så hörs vi snart! (A)


Kommentarer
Postat av: Tova din kusse

Hej allra käraste kusin. Tack för att du grattade mig. Jag har precis pratat med din mamma och bror dom grattade mig också. Hoppas ni kommit med planet ha det bra vi syns /Tova<3<3<3

2012-06-25 @ 22:09:32
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!