Doktorn säger: "Alkoholen är din fiende", Jesus säger: "Älska din fiende", Prästen säger: "Tro på Jesus".

Take everything away
this gnarled, weird face
This ripe, swolllen shape
I want blank
I want frozen lake
- Perfume Genius


Herregud vad jag älskar denna låten så himla mycket! Lyssnar på den om och om igen flera gånger om! Verkligen.Helt.Jävla.Underbar! Och deras musikvideo är fin osv, nu har jag skrivit tillräckligt om denna låt... Men lyssna på den, ni fastnar!

Men jag är iallafall hemma från en icke lång skoldag, eftersom lärarna tyckte synd om oss! Vi kom ju hem så himla sent från klassresan igår, hehe c: vi kom ju trots allt hem klockan halv 9 ungefär så därför fick vi sovmorgon (Y). Gick då från halv 9 till 11, vilket var heeeeelt okej! ^^

Första dagen var underbart, kanske pga vädret men iallafall, härlig strand med grill (och försök till bad)...


Ögongodis!

Ikväll ska det va avslutningsfest på skolan, för oss i nian, typ avslutning innan på fredag eftersom vi inte ska vara något mer i skolan denna veckan innan vi aldrig mer behöver komma tillbaka! Hoho, så glad att det äntligen är över!
Så ska snart gå hem till en kompis och göra iordning mig, härligthärligt!
Så på denna avslutning bjuder lärarna på tacos och lite "disco" haha lite gulligt ändå! ^^ Japp lärarna kan vara söta ibland c:

Sen vet jag inte riktigt varför jag lägger in massa bilder nu, men det får ni leva med, har verkligen ingenting att hitta på så får överleva här! ^^





Mi madre!



Jaja, säg vad ni vill, vet inte riktigt varför...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!