Tänk om livet skulle vara som en snöboll. Gjord av kramar, flyger genom livet, ända tills man träffar någon man tycker om.

Can you dance the Hippogriff
Ma, ma ,ma ,ma, ma,ma,ma
Flyin' off from a cliff
Ma, ma, ma, ma, ma, ma, ma
Swooping down to the ground
Ma, ma, ma, ma, ma, ma, ma
- Do the hippogriff

Jappjapp, då åker jag alltså imorgon! Mot Italien, till familjen Fragasse och till det verkliga sommarlovet!
Och ja! Jag kommer sakna alla härliga människor här hemma jätte mycket verkligen, men jag kommer ju hem iallafall...! Hoppas jag c;
Men åker nog runt 12, så vi ska ta Kielfärgan vid 19 någongång ^^ vi ska ju som sagt bila ner till landet som ser ut som en sko! Men det går nog bra! (Y) Har laddat ner en massa film nu, så jag och min brorsa överlever i bilen ner, ca 14 timmar film, hehe, men det blir nog super! ^^

Nu har jag precis ätit typ ett ton popcorn och försökt kolla på Hamilton med mamma och pappa, men tycker verkligen inte om Mikael Persbrandt... Så jag lämnade dem för ett tag sedan! c:
Egentligen kanske jag ska gå och lägga mig lite tidigare för att försöka bli av med min j*vla förkylning, men det vet man ju hur det kommer att sluta när man intalar sig själv att man ska försöka gå och lägga sig extra tidigt...! Jappjapp, ska FÖRSÖKA iallafall! Jag dör verkligen här, hur fökyld jag är! Får troligen feber och allt på köpet, men snorar och hostar och är anmällt tråkig och hängig! Ingen person man vill hänga med riktigt! hehe ^^

Foto: Vad ska man säga, kärlek är alltid kärlek.
Tänkte att jag kan ju ta och lägga ut lite bilder från den här avslutnings"festen" vi hade i tisdags med alla nior!
Jappjapp, jag och Lejla, behövs nog ingen närmare förklaring...! ^^ haha men älskar dig så himla mycket!

Foto: Den riktiga mannen i huset, oh yes indeed!
Laura och Lejla... Inga kommentarer! Som man säger, en bild säger mer än tusen ord! ^^ underbar bild osv!


Underbara vänner! Älskar er så himla mycket!


Aldrig mer behöver jag gå tillbaka till Engelbrektskolan, till min klass, till kyrkan... Nice! c:

Nä godnatt på er så länge, inte för att jag tänker gå och lägga mig, men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!