Yupp, jag har trivs här.

Hejhopp!
Underbart ar det har verkligen! Det ar lagom varmt vader, mysig hund i knat och jag har pratat med Alisha och Maggie! Jag tror jag kommer se dem imorgon!
Det har ar verkligen ett jattedrygt inlagg kanner jag, har ingen lust att skriva alls...! Sa jag skriver nog nagot (riktigt) inlagg ikvall istallet, efter att vi har kommit hem fran Tracy's, jag har for mig att vi skulle grilla och ha det allmant trevligt!
Justeja Tracy berattade att Ram (hennes son) har bakat en chokladkaka till mig, haha! Sa hon fragade mig vad man brukade ha pa kakor i Sverige, Ram ville att jag skulle kanna mig som hemma sa mycket som mojligt! Thats cute! ^^
Jag ska ocksa forsoka hitta bilderna the Fragasse's tog i Italien, sa kan jag lagga ut dom..! Sa, nu vet ni, adios, ses ikvall! c:

Kommentarer
Postat av: Michaela

Härligt att åter få följa din blogg!!! Kram

2012-06-27 @ 06:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!