151 inlägg... Hur orkar man ens fortsätta?

Och jag drömmer drömmar om att alla försvinner
En efter en,
min äldsta bror och min bästa vän
Och alla dem som jag
Inte har än
- Melissa Horn

Okej som ni såg på rubriken så är detta mitt 151:e inlägg... Hell Yeah!
Såååå, vad har jag gjort idag...? Haft svenska föredrag (gick nog sådär lagom bra, hehe), tränat en stund och nu sitter jag här och pluggar..! För min UNDERBARA skola/lärare har gjort så att vi ska ha 3 prov imorn... Matte Nationella, engelska Nationella (tala) och det jävla SO provet... Också sitter jag här och bloggar? vad är det för fel på mig, haha!
Aja, får skriva om nåt som inte handlar om skolan, för det gör ändå hela livet! ^^
Okej, ska tävla på torsdag, i längdhopp och så ska jag prova på 100 meter för första gången..! Så vi får se hur det går! c:
Detta va verkligen världens tråkigaste inlägg, så det är bättre att jag slutar nu...!
Slänger in en bild för nöjes skull! ^^


Nu vet ni!



Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!