Mycket text, läs inte, om du inte orkar dvs.

But you, you've gone too far this time
You have neither reason nor rhyme
With which to take this soul that is so rightfully mine
- Mumford & sons

(Förlåt för att det ser så konstigt ut med datan funkar inte så får överleva på mobilen...)

Hejhej alla underbara människor som fortfarande är vakna! ^^
Jag är förvånansvärt pigg och glad, även om klockan börjat närma sig halv två...! c: det är vid den tiden natthumorn börjar!
Så som man brukar göra när man bloggar så skriver man om sitt liv ingen egentligen bryr sig om, man bara läser en blogg. Antingen för att man känner bloggaren eller för att man gillar headern/ämnet på bloggen! ^^ men bara för att jag är så mainstream så tänker jag skriva om vad jag gjorde igår och idag! ^^

Okay, let's begin!
Igår var jag med Laura på kulturnatten, vi kollade på Lejla aka Lucifer när hon och hennes grupp hade spökvandring! Dom lyckades verkligen, så mycket kan jag säga iallafall! Herregud vad duktiga dom var! :D sen gick vi och kollade på en massa andra underbara föreställningar! Underbar kväll må jag säga! ^^
Idag har det varit en "chill-dag" som min brorsa sa. Vi städade lägenheten tillsammans och sen har jag försökt göra iordning mitt rum eftersom min nya säng kommer på måndag! :D Efter det utmanade han mig på bilspel! Helt okej var det faktiskt c: jag vann, självklart (och ingen ironi i den meningen!)

Sedan rymde min hund, var ute och letade efter honom i en timma ända tills min fader ringde polisen och anmälde honom... Hehe! En kvinna ringde oss sedan och sa att hon hade en hund hemma hos sig som troligtvis var våran! Lycklig tjej efteråt, yes indeed!

Nu har jag precis kollat klart på någon kass film... Har ingeeeeen aning om vad den handlade om ;) men borde egentligen gå och lägga mig snart!
Så godnatt på er så länge och ha en bra kväll/natt/eftermiddag/morgon osv! ^^

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!