Smålandstenar var namnet.

Det leker några ungar
i slutet av dagen
Å det räcker för mig
nu förtiden
Jag minns ett berg dit jag brukade gå
det var så vackert där
som en tavla över rätt och fel
man såg gårdakvarnar
men man såg skiten med
- Håkan Hellström

Hej på er allesammans! (:
Idag har jag varit överallt och ingenstans! Tävlat (i friidrott) i Smålandstenar. Har egentligen ingen jävla aning om vart det ligger, men någonstans i Småland iallafall! Mitt ute i skogen c:
Så, provade på att vara med i 100 meter för första gången och det gick bättre än vad jag trodde! Kom på tredje plats på en någorlunda dålig tid... Men det var ASmycket motvind så jag får väl skylla på det eller nåt, hehe! ^^
Sedan var jag med på längden, där blev det ingen medaljplats men får vara nöjd med min femte plats iallafall! Var ju ändå den första tävlingen för i år, så det var ju inte precis förväntat att jag skulle få medalj i någon gren alls... ;)
Så hela min dag har bestått av att försöka hålla värmen i skitvädret som verkligen var över oss hela dagen! Det regnade 24/7 och jag kan t.om slå vad om att det var minusgrader i vindbyarna! Menmen, som dom sa när man var mindre: "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!" Åh vad jag hatar den meningen så mycket! :c

Men jag är iallafall nöjd över min dag idag, så jag ska verkligen inte klaga! Nu ska jag snart gå och lägga mig, bara för att det är lov och för att alla säkert är ute ikväll! Det gör att jag är typ rebell!




Fråga inte varför Harry Potter togs in i det här inlägget...! Aja han är en del av mig, alltså en del av bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!